Volgers

woensdag 18 september 2013

Bling,bling

Hallo bloggers,
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Voor deze kaart heb ik gebruikt,
Achtergrond papier van de Action.
Glitter papier van de beurs
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Het bont heb ik met Glimmer Structuur sneeuw gedaan.
Het lint komt van Boekenvoordeel.
En de ijsstermalletjes zijn van MD.
Deze kaart wil ik mee laten doen bij  http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/ #8 Bling,bling
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/ alles mag met schets.
Gr Ria

7 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heb je gemaakt, Ria.
    Leuk dat je mee doet met onze challengen bij EHI
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat een schitterende kaart Ria, ik vind hem supermooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ria,
    Wat is dit een leuke kaart zeg en leuk ook dat papier van de A-ction.Ik zie nooit iets leuks bij onze A-ction;o(
    Maar wil je hartelijk bedanken voor het mee doen bij *My Bestie's Dutch Girls Design*

    Lieve scrapgroetjes Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ria,
    Wat een LEUK kerstkaartje is dit met die MOOIE Bestie.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Ria. Mooie kleurstelling. Leuk dat je meedoet bij de challenge van My Besties Dutch girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen