Volgers

donderdag 23 januari 2014

Verjaardags kaart

hallo bloggers,
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart,ik vind het altijd heel leuk om ze te lezen.
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Papier Country Companions Sunshine Meadows,  De vierkanten mal is van Marianne design,  De half ronde mallen zijn van Joy Craft,  Magnolia Tilda ingekleurd met Spectrum Noir markers,  Strikje Boekenvoordeel,  Knoopjes Boekenvoordeel,  De tekst cirkel heb ik met een pons gedaan en de tekst is van Marianne design.
Ik wil deze kaart mee laten doen bij:
http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/ #73 Alles mag met Schets.
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/ #44 Tilda of Edwin dragen iets op hun hoofd of haar.
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/ Foto inspiratie
Groetjes Ria


10 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje Ria - mooie kleurtjes en mooi gekleurd - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superschattig kaartje weer Janie, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ria,
    WOW ..superleuke kaart, ik herkende de sketch meteen, erg mooi gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt. Prachtige Details en kleuren.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ria, Wat een leuke kaart. Mooie kleuren. Leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ria, een heel leuke kaart.
    Mooie kleuren en een lief stempeltje.

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er weer een beauty van gemaakt en mooie verwerking van je voorjaarskleuren! Heerlijk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie frisse kaart. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen